Hei arne`r
som Lasse sier, så er det forskjellige interresser i klubben, og for ikke å skremme vekk de unge!! så kan vi heller snakke om forskjellig morro med bilene våre, istede for å sette spørsmålstegn ved en type bruk av bilen, bare fordi den ikke faller inn hos dere.
Jeg, er en av veldig få her inne , som bruker bilen min på vei, og bane, også GATEBIL!!

hvor det er mengder av ungdom som drifter med bilene sine.
Grunnen til at mange av de bruker gamle dekk, er jo en litt sammensat ting. En er at bilene ikke alltid har motor som klarer å få bilen til å drifte med store fete dekk!!

en annen grunn er prisen!! et sett med dekk til bilen min med 18" koster flesk. Da er det ikke alltid like greit å drifte dem opp, hvis du ikke har en som støtter opp med litt dekk innimellom
Arne! bli med å prøv en dag, uansett hvordan du kjører, så er det gøy å kjøre på bane, bredt eller smalt, fort eller sakte!!!!!!! kjør i ditt eget tempo, og lær bilen din å kjenne på en annen måte, ikke bare krusing og finværstur
Bilen min er til for å brukes, og det gjør jeg, i sol og regn, på vei og bane! det er jo bare å vaske etterpå

, vanligvis da
Lars