Styremøte

Svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Brukeravatar
C3VETTE
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Lyngdal
Kontakt:

Styremøte

Legg inn av C3VETTE » man sep 10, 2018 22:06

Hei
Vi skal ha styremøte nå førstkommende søndag .Om dere medlemmer har noe som dere mener vi bør diskutere så må dere gjerne sende en Mail .
mailadresse :Lyngdal@libris.no
Mvh Styret

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Re: Styremøte

Legg inn av arneoe » fre sep 14, 2018 10:06

Det kunne være fint å vite hvordan styret ønsker å bidra til større aktivitet her på CCN-forumet, det har jo tatt svært lang tid siden flere av oss tok opp spørsmålet. Hvor finner jeg referater fra styremøter?

Arne

Brukeravatar
C3VETTE
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Lyngdal
Kontakt:

Legg inn av C3VETTE » fre sep 14, 2018 16:47

Hei Arne

Takker for innspill
Dette er et tema som jeg tror vi faktisk har diskutert på alle de styremøtene jeg har deltatt på ,og vi kommer selvfølgelig til å ta dette opp denne gangen også.

Referat fra styremøtene blir sent ut til lederne av lokallagene.

Mvh Kenneth

Brukeravatar
arneoe
Corvette-Maniac
Corvette-Maniac
Sted: Hokksund
Kontakt:

Legg inn av arneoe » fre sep 14, 2018 22:02

Takk for svaret Kenneth, da foreslår jeg at referat fra styremøter legges her på forumet. Er det noen grunn til at bare lokalederene skal kunne lese referatene? Forumet må brukes mer av styret for å øke aktiviteten her, slik det er nå havner alt på FB.

Arne

Svar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable